ke taman *alone*

crite bermula pabile kebosanan melanda pg ku.
all of suddnt, tringi nk g dam, alone. amek kunci kete. brummm. 5 mnt. smpi. jln sorg. tenong tasik. *layan prasaan*. tetbe. puupp, 1 drop of rain jatoh atas hdong dan saat seteros nye.. drussshh.. selebat yg mungkin. shitty!

at 1st, ase cam nak lari g kt car. tp.. haishh.. kuyup sudah. layan hujan sronok gak kan? duduk, kembali tenong tasik. TIBE-TIBE ade sorg mamat mne ntah jerit 'hoii!'
sumpah time tu.. jantong daku da lompat berenang2 kt lam tasik tu. gaban tekejot. aku pndg. die dtg dekat. aku cuak. die nmpk aku cam tkt. die stop jln. die jerit ckit *memandangkan hujan agak lebat* berkate 'ko mmg ade problem or saje maen hujan? kalo saje baek balik ah. dmm kang. aku chow dulu' lalu die bla.

aku tekulatkulat kt c2. sumpah ase cam dlm drama. aku x ckp apeape lgsg kt die. die bla cm tu je. yg aku pelik. apehal die ade kt c2? siap ade payung? dr td aku dok c2.. xde sape2 pon. *gerun* daku bgn, pulang.

p/s: bie, xmo mrh me taw. *kompom kene bebel lepas bie bace kan? HAHA :)

No comments: