kene tipu?

cerita bermula pbla shbt ku, amy, ajk kami g bkk pose sesame. beliau kate ikot je die. die bwk g 1 tmpt best tanpa byrn. kami dgn sukacita nye stuju laa. pd petang yg hujan lebat tuu, kami bertolak dr KLMU lbh kurang pkol 5.30. memula amy ckp nk bwk g dmnsara, lps 2 tuka tmpt, aku da ase laen mcm da.. kire da strt x sdp ati laa. da la hujan.. jln jam. aku amek keputusan sroh kerol yg bwk kete ku. die lak dmm trok. tp die cool je. die pon bwk la kete ikot kwn amy yg kate nye 'belanja' kami tu.

jam menunjukkan da pkol 6.45pm. kami masih blom smpi ke destinasi. pejadah??
mamat tu kate nk kne amek van laa.. amek bebdk laen la. kitorg sumpah x phm. tp ikot je la.. bdk2 dr kolej laen pon de gak yg dtg. lg tmbh heran aku. bkn kah kami je yg bkk pose sme2? siapakah gerangan nye mereka? jam dah kol 7.15. msh blom smpi. dgn kami sesat ntah kemane. atlast. ktorg bkk pose dlm kete mkn mentos sima. sadis. pusing pnye pusing. akhir nye kami smpi ke destinasi. klana jaya.

sesampai kt bgnn tu. tgk mknn da tggl ckit+sejuk+x menyelerakan. ape bole buat? lapa pnye pasal. bedal je ah. da la tempat ktorg mkn tu mcm x terurus. wlpn beraircond. tp da mcm stor. sedih. mse tu da nk pkol 8.30 da. lps mkn, tetbe mamat yg kwn amy tu ckp lps ni ade somethng kt dlm dewan. just msok n dgr je. haaa.. aku da berbulu da. pak ku da tepon byk kali. aku mmg nk bla je tros time tu. haah, btw.. kerol x join us.. die dmm pns sgt. die tdo dlm kete. ktorg memula mmg sgt nk balik da. tp mamat tu asek dok hlg. korg nk taw ceramah tu about wht?? about SKIM JUAL GELANG KESIHATAN YG BOLE WAT KITE KAYA. wtf???
aku mmg pissed off gile da time tu. yg mamat tu dok sebok terang kan kt aku pejadah semua gelang tu. kate untong la. die kate die sebulan dpt rm8000 la. tp aku tgk die slebet nk mampos je. dlm otk aku. 'i'm dead meat, dah lewat sgt kott'

ktorg pnye la crk alasan nk gerak. akhir nye, dgn beberapa cara yg mujarab. kami dpt lps dr c2.
dr klana jaya tuu aku bwk kete selaju mgkn. da la x taw jln, thnkx 2 sima n charm la. pak aku da trok marah aku da. ade sedikit dramatic stunt happen kt lebuhraya duke. aku ngh onfon wth ma mum yg taksub nk taw aku kt mne + hujan yg agak + jln yg x biase aku lalu + kelajuan kreta yg sdg aku pandu. kedebang!! aku langgar bumper dgn kelajuan 100km sejam. bdk2 aku kt blkg da menjerit trok gle da. kerol trantok agak sadis.. yg laen hampir histeria. haha. aku hantar bdk2 aku smua kt dpn klmu.

dan aku, meneruskan pejalanan pulang. smpi rumah. kne maki. pang. dan sewaktu dgn nye. wktu: 10.45p.m

**secara konklusi nye: KAMI D TIPU!

No comments: