benda yg aku nyampah.

bile aku obzev lelame time kua (hangout la).. Ade kapel of things tht makes me naik nyampah.

Kekadang timbol niat d hati nk nergor org2 di luar sana. Here some:

-pakai shades dlm mall.
Pejadah nye shades dlm mall bang?? Terik sgt ke matari bwh bumbung besertakan penghawa dingin yg lengkap itu??
Xleh trime tol lah.

-t-shirt with msg
"saya syg mak saya" or "nenek saya lawa"
Wadefaq? kalo ye pon syg mak ko tu.. Bwk2 la tolong mak ang kt umah 2 ke.. Cakap teros dr hati ke hati ke (mencarut dah aku) ni x..
Dok tyg kt manusiawi. Bgge sgt ah tu?

-kids with camera gedabak gantong kt leher
Haa tang ni.. payah ckit, aku x taw ape motif bwk bendalah tu dtg kl, kl yg da tetiap hari korg tenong tu. Laen ah korg ni tourist ke or observer ke. Ni x.. Bebudak pra matang yg dok angkot bende tu. Konon stylo ah? Alih2 muka korg gak blambak dlm cam tu. Ok2 hak korg. Ni pandangan aku je.

-tukar jantina
Yg ni sensetip ckit kot, coz aku penah 1 of them. TP ITU DULU! Yg pompuan nk jdk jantan.
Yg jntn nk jadik pompuan. Phm2 sendiri lah.

-bdk skola pompuan smoking.
Waduhh! X sdp btol mata memandang. Muka cun, ayu, manis, anggun. Tp makan asap daa..

Ni antara bende yg x bpr nk sdp tgk je bru. kalo nk list kan mmg smpi subuh lusa x abis.

Kalo de spe2 trase, mntk maap bebanyak.
Ini hanye pndgn aku. :)

No comments: