imam muda

kat sini nak puji sikit program imam muda kt astro oasis.
Kt program ni bebas dr cop muka kachak ensem je. Bebas duit lebor dri undi-undi.

Diorg dinilai dr segi ilmiah n prctical. Salute habis dgn cara diorg jwb orally semua soklan yg ditnye. Bekobar jiwa tgk diorg.

Mak pak daku dok jeling2, dlm hati 'sejuk hati kalau jd menantu mak' Jujur cakap muka dorg mcm beseri sentiase. Nur!

Kan bagos kalau dr dlu buat program mcm ni. Dr buat singer 'maggi' yg dah besepah kt luar tu.

Program ni bkn je dpt lahirkan imam2 n ilmuan2 bru but as well bg kite yg tgk ni ilmu. Hebat!

Dorg ni bkn calang2 org yg masok, semuanya berilmu.
Ade yg dr jordan (ye,cik hazen tmpt anda) de yg dr mesir. Perghhh!

Kalo boleh, mlysia bkk mata lah dgn program2 cmni n org kite pon sokonglah. Bab-bab nyanyi2 ni dah lame sgt. Dah bosan. Jom kite tgk!

4 comments:

iemaZAIMAH said...

tgk jugak tdddddddddd...tp..hmm..mcm belum ckup memuaskan lagi..xpe lah..bru 1st season kn =)

-hazen said...

muahaha.

terasa sampai ke lubuh hati ai,

huhu.

nutdieya said...

iema: xpe2 bru mggu ke 3. Msih byk bleh bljr *asyraf cm best kan ahaks! Hhehe

Hazen:bangga habes lah tu.

iemaZAIMAH said...

ahahah!btul2..kite suke yg tu jgk =P